Translate

Назарівка


Дистанційне навчання




Дистанційне навчання 1 клас

Музичне мистецтво 1 клас


1. Опрацювати тему № 26 "Великодні писанки". Підручник с. 100-101
https://drive.google.com/open?id=1-uftPbElPYGOs5St2KRW-3zZ_3vySGdx

2. Переглянути мультфільм "Грицеві писанки"
https://www.youtube.com/watch?v=viU_iXYd7kg

3. Прослухати пісню "Писанка" М.Бурмаки.
https://www.youtube.com/watch?v=QxUXCEOonwQ

4. Схарактеризувати цю музику: мелодія,динаміка, темп, ритм. Підручник с.100.

5. Заспівати пісню "Веселкові писанки". Підручник с.101.
https://www.youtube.com/watch?v=C-BGIeyAipA




1. Опрацювати тему № 27 "Герої дитячих книжок". Підручник с. 104-105
https://drive.google.com/open?id=1-uftPbElPYGOs5St2KRW-3zZ_3vySGdx

2. Переглянути відеофрагмент з балету "Спляча красуня" П.Чайковського
https://www.youtube.com/watch?v=zg5lc1zPxgg

3. Переглянути мультфільм "Спляча красуння" та назвати усіх героїв цієї казки
https://www.youtube.com/watch?v=kcTHBMHFFxY

4. Заспівати пісню "Веселкові писанки". Підручник с.101.
https://www.youtube.com/watch?v=C-BGIeyAipA



1. Опрацювати тему № 28 "У родинному колі". Підручник с. 108-109
https://drive.google.com/open?id=1-uftPbElPYGOs5St2KRW-3zZ_3vySGdx

2. Прослухати музику. Б.Фільц  "Бабусина казка" 

3. Прослухати музику. Г. Сасько  "Дідусева казка" 

4. Відповісти на питання в підручнику на с 108.

5. Виконати ритмічну вправу зі співом.

4. Заспівати пісню "Вишиванка". Підручник с.109.


Дистанційне навчання 2 клас

Музичне мистецтво 2 клас


1. Опрацювати тему № 26 "Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна". Підручник с. 82-83

https://drive.google.com/open?id=14qrvfei-7YNCaRGo8rrBf6Iw00tmONhz

2. Переглянути  відеоролик Р. Гриньків "Веснянка"

https://www.youtube.com/watch?v=qHfdIdOcYXw

3. Прослухати музику  І.Шамо "Веснянка" 
https://www.youtube.com/watch?v=ddKEhyOE0_4

4. Проплескати  ритми. Підручник с.83.
5. Визначити українські народні інструменти. Підручник с.83

5. Заверш музичну фразу пісню "Зацвіла в долині червона калина". Підручник с.83.






1. Опрацювати тему № 27 "Квіткові фантазії". Підручник с. 86-87.

https://drive.google.com/open?id=14qrvfei-7YNCaRGo8rrBf6Iw00tmONhz

2.  Прослухати "Віночок українських народних пісень"
https://www.youtube.com/watch?v=Wb8_mTmBpEQ

3. Відеофрагменти балету "Дюймовочка"  Є.Русинов
https://www.youtube.com/watch?v=pAHuQO8QSW4

4. Виконати руханку
https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

5. Заспівати пісню "Віночок". Підручник с.87.
https://www.youtube.com/watch?v=YL6zH_jqpXo


1. Опрацювати тему № 28 "Квіткові фантазії". Підручник с.86-87 .
https://drive.google.com/open?id=14qrvfei-7YNCaRGo8rrBf6Iw00tmONhz

2.  Виконати ритмічну вправу зі співом.
https://www.youtube.com/watch?v=aXZWgOf2lSA

3. Проспівати розспівку.
https://www.youtube.com/watch?v=bCkQpdZyTK4

4. Виконати руханку.
https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

5. Придумати танцювальні рухи до пісні й виконай її у відповідному настрої.
https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

6. Заспівати пісню "Віночок". Підручник с.87.
https://www.youtube.com/watch?v=YL6zH_jqpXo

7. Дослідити  які квіти традиційно вплітають в український віночок.


1. Опрацювати тему № 29 "Чарівні перевтілення" за допомогою інтерактивної презентації
https://sway.office.com/AaLnp7ugNH8QjHDB?ref=Link&loc=play

Дистанційне навчання 3 клас

Музичне мистецтво 3 клас


1. Опрацювати тему № 27 "Одночастинна форма музики". Підручник с. 86-88

https://drive.google.com/open?id=1vylaMhXeH-dvaf3aNs9f2YEwujOLQngf

2. Переглянути  відеоролик Ф.Шопен "Мазурка"
https://www.youtube.com/watch?v=qAnvvMVo6wI


3.  Вивчити музичний розмір 2/4. Крокувати з рахунком раз-і, два-і.
4. Записати в зошит визначення поняття "Сопілка". Підручник с.88.
5. Співати пісню "Пісня пастушка" Підручник с.88

https://www.youtube.com/watch?v=btxaVsSUu6A


1. Опрацювати тему № 28 "Двочастинна форма музики". Підручник с. 89-91.

https://drive.google.com/open?id=1vylaMhXeH-dvaf3aNs9f2YEwujOLQngf

2. Пригадати пісні куплетної форми та проспівати.
3. Переглянути  відеоролик  Е. Гріг "Пісня Сольвейг", з музичної п’єси "Пер Гюнт". Відповісти на запитання, підручник с. 90.
https://www.youtube.com/watch?v=Us8sy0_5NtI


4. Співати пісню "Пісня пастушка" Підручник с.88

https://www.youtube.com/watch?v=btxaVsSUu6A

5. Грати в гру "МУЗИЧНІ КОНТРАСТИ". Підручник с.91.


1. Опрацювати тему № 29  "Тричастинна форма музики". Підручник с. 92-94.
https://drive.google.com/open?id=1vylaMhXeH-dvaf3aNs9f2YEwujOLQngf

2. Прослухати музику.  Е. Гріг "Танець Анітри", з музичної п’єси "Пер Гюнт". Відповісти на запитання, підручник с. 93.
https://www.youtube.com/watch?v=ngHJJQK-Ztc


3. Вивчити знаки альтерації в музиці. Прописати їх у зошиті. Підручник с. 93
4. Співати пісню з ритмічним супроводом "Соловеєчку, сватку, сватку" Підручник с.94

https://www.youtube.com/watch?v=CI8ll_Qvt5Q
5. Придумати рухи до пісні "Соловеєчку, сватку, сватку", щоб виконати її як пісню-гру.


Дистанційне навчання 4 клас

Музичне мистецтво  4 клас


1. Опрацювати тему № 26 "Жанр обробки народних пісень". Підручник с. 104-106

https://drive.google.com/open?id=1hEO-wHyvnOCKTyJQZjAyD9My146UU-lY

2. Записати в зошит визначення поняття "Баркарола".
3. Переглянути  відеоролик М. Лисенко "Баркарола"
https://www.youtube.com/watch?v=UpJeWjHbRPQ

4. Прослухати музику. С.Рахманінов, "Італійська полька". Порівняти її з чеською полькою.
https://www.youtube.com/watch?v=ZHNaDPRNPCU

5. Прослухати болгарську народну пісню "Посадив я полин".
https://www.youtube.com/watch?v=aiRWXeUBja0

6. Співати пісню "Наша вчителька". Підручник с.106

https://www.youtube.com/watch?v=k4D7p7Rarjk

7. Виконати завдання №1,2 (усно). Підручник с.106.



1. Опрацювати тему № 27 "Жанр обробки народних пісень". Підручник с. 107-109

https://drive.google.com/open?id=1hEO-wHyvnOCKTyJQZjAyD9My146UU-lY

2. Переглянути  відеоролик Я.Сібеліус, симфонічна "Фінляндія"

https://www.youtube.com/watch?v=OJ6leyEARoo

3. Прослухати музику. Е.Гріг, "Захід сонця". Пригадати інші твори Е.Гріга..
https://www.youtube.com/watch?v=GLxdEn9iuqU

4. Виконати завдання №1,2 (усно). Підручник с. 109
5.. Співати пісню "Наша вчителька". Підручник с.106
https://www.youtube.com/watch?v=k4D7p7Rarjk




1. Опрацювати тему № 28 "Взаємовплив і взаємозбагачення музики різних народів.". Підручник с. 110-113.
https://drive.google.com/open?id=1hEO-wHyvnOCKTyJQZjAyD9My146UU-lY

2. Переглянути  відеоролик. Грузинський народний танець,  "Лезгінка"

3. Записати у зошит визначення поняття "Тар". Підручник с.111

4. Переглянути  відеоролик. А.Хачатурян, гопак із балету "Гаяне". Відповісти на питання у підручнику на сторінці 112.

5. Співати пісню з рухами "Курчатка". Підручник с.112-113.

6. Виконати завдання №1,2 (усно). Підручник с. 113.

Дистанційне навчання 5 клас

Музичне мистецтво 5 клас

1. Опрацювати тему № 25 "У музичному театрі: опера". Підручник с. 118-121.
2. Записати у зошит визначення поняття "Лібрето".
3. Переглянути відеофрагмент В.Моцарт, опера "Чарівна флейта", арія Цариці Ночі та проаналізувати твір, відповівши на питання в підручнику на с.120.
https://www.youtube.com/watch?v=zFqGNI9QqT8


4. Співати пісню "Великодній цвіт" під плюсову фонограму.
https://www.youtube.com/watch?v=SEGACnctTHM


5. Виконати завдання № 1,2,3 (усно) у підручнику на с.122
6. Домашнє завдання. Ознайомитися з історією створення Львівського оперного театру. Записати у зошит найвидатніших діячів, які працювали у ньому.



1. Опрацювати тему № 26 "У музичному театрі: опера"Підручник с. 122-124.

2. Записати у зошит визначення поняття "Увертюра".
3. Переглянути відеофрагменти. С.Гулак-Артемовський, опера "Запорожець за Дунаєм", увертюра та дует Одарки і Карася
https://www.youtube.com/watch?v=SPC_7--dErc
https://www.youtube.com/watch?v=PPnPgTt4QzM
4. Співати пісню "Великодній цвіт" під мінусову фонограму.
https://www.youtube.com/watch?v=xFeSw3B19o8
5. Виконати завдання № 1,2 (усно) у підручнику на с.124.
6. Домашнє завдання. Ознайомитися з репертуаром Київського академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. Переглянути одну з вистав цього театру.



1. Опрацювати тему № 27 "У музичному театрі: балет"Підручник с. 125-128.

2. Записати у зошит визначення поняття "Пантоміма".
3. Переглянути відеофрагменти. П. Чайковський, "Лускунчик", фрагменти з балету: "Вальс снігових пластівців", "Вальс квітів", сцена битви Лускунчика з мишами
https://www.youtube.com/watch?v=SMLNxo6Wr3g
https://www.youtube.com/watch?v=zhIEVX3KzPY
https://www.youtube.com/watch?v=9dMCbN_Fq3E
4. Співати пісню "Школярі-школярики" під плюсову фонограму.
https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk
5. Виконати завдання № 1,2,3 (усно) у підручнику на с.128.
6. Домашнє завдання. Вивчити текст пісні "Школярі-школярики"


або  за допомогою інтерактивної презентації





1. Опрацювати тему № 28 "У музичному театрі: балет", за допомогою інтерактивної презентації

https://sway.office.com/2YmASyPqk5AxiGBI

Дистанційне навчання 6 клас

Музичне мистецтво 6 клас

1. Опрацювати тему № 26 "Сюїта". Підручник с. 112-114.

2. Записати у зошит визначення поняття "Сюїта".
3. Переглянути відеофрагмент. М. Лисенко, "Українська сюїта у формі старовинних танців на основі народних пісень".
https://www.youtube.com/watch?v=0R1jex4dCA4
4. Співати пісню "Веселка" Н.Май під плюсову фонограму
https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18
5. Виконати завдання № 3 (усно). Підручник с.114.
6. Домашнє завдання. Вивчити текст пісні "Веселка" Н.Май.


1. Опрацювати тему № 27 "Симфонія". Підручник с. 116-122.

2. Записати у зошит визначення поняття "Симфонія".
3. Переглянути відеофрагмент. Й.Гайдн, Симфонія № 101 "Годинник"
https://www.youtube.com/watch?v=_cX7wjGdHBo
4. Співати пісню "Веселка" Н.Май під мінусову фонограму
https://www.youtube.com/watch?v=J_8kvB-Obsw
5. Ознайомитись з піснею "Добрий маг" О.Шпака. Підручник с.121-122.
6. Виконати завдання № 1,2 (усно). Підручник с.122.
7. Домашнє завдання. Дослідити будову інструментів симфонічного оркестру та особливості гри на них, використовуючи Додаток 2 с. 147 підручника (усно).

1. Опрацювати тему № 28 "Увертюра" за допомогою інтерактивної презентації



Дистанційне навчання 7 клас

Музичне мистецтво 7 клас

1. Опрацювати тему № 27 "Музика театру". Підручник с. 154-161.

2.  Записати у зошит визначення понять "Театр" та "Оперетта".
3. Розглянути схеми "Основні жанри театральної музики" та "Різновиди опери".
4. Переглянути відеофрагменти. Проаналізувати твори за планом, підручник с.158.
https://www.youtube.com/watch?v=atBJhugYfFs
https://www.youtube.com/watch?v=LvG-G7ViKZo

5. Переглянути відеофрагмент. Проаналізувати твір за планом, підручник с.159.
https://www.youtube.com/watch?v=aH2Gpdr-WrA

6. Ознайомитися з піснею "Тече вода з-під явора" О.Злотника
https://www.youtube.com/watch?v=_lw-Y34Z6HU

7. Домашнє завдання. Намалювати малюнок на поезію Т. Шевченка "Тече вода з-під явора"


1. Опрацювати тему № 28 "Мюзикл". Підручник с. 162-167.

2.  Записати у зошит визначення понять "Мюзикл".
3. Розглянути схемиу"Спільні риси опери,оперети та мюзиклу".
4. Переглянути відеофрагменти. Проаналізувати твори за планом, підручник с.164.
https://www.youtube.com/watch?v=6L75VgKO8x0
https://www.youtube.com/watch?v=zpqOTahB_3w
https://www.youtube.com/watch?v=dSa0Z0Yd0J0
https://www.youtube.com/watch?v=ut7oYX1hRSA

5. Співати пісню "Тече вода з-під явора" О.Злотника
https://www.youtube.com/watch?v=t39a6LS1qso

6. Переглянути відеофрагменти.
https://www.youtube.com/watch?v=2v_d5HZ0iAY
https://www.youtube.com/watch?v=1Bic34wuPoI
7. Домашнє завдання. Вивчити пісню "Тече вода з-під явора" О.Злотника


1. Опрацювати тему № 29 "Телемюзикл" за допомогою інтерактивної презентації

Дистанційне навчання 8 клас

Мистецтво 8 клас


1. Опрацювати тему № 26 "Українські пам’ятки класицизму". Підручник с. 208-213.
https://drive.google.com/open?id=1rkONiMhCiXjPuraM2614lsqarD4hi-qt
2. Переглянути навчальний відеоролик.
3.  Записати у зошит визначні споруди українського класицизму.
4. Прослухати твір. 

5. Виконати завдання №1,2 (усно), підручник с. 212-213
6. Домашнє завдання. Підібрати ілюстрації та музичні твори епохи класицизму.



1. Опрацювати тему № 26 "Стиль романтизм". Підручник с. 214-221.
https://drive.google.com/open?id=1rkONiMhCiXjPuraM2614lsqarD4hi-qt


2. Робота із презентацією.
3.  Записати у зошит визначення поняття "Романтизм" та "Характерні риси стилю"
4. Виконати завдання №1,2 (усно), підручник с. 221.
5. За бажанням створити ескіз споруди в стилі романтизм. Техніка виконання - олівець.
6. Домашнє завдання. Підібрати ілюстрації архітектури та скульптури епохи романтизму.



1. Опрацювати тему № 27 "Романтизм у живописі" за допомогою інтерактивної презентації




Дистанційне навчання 9 клас

Мистецтво 9 клас


1. Опрацювати тему № 26 "Телебачення: погляд у світ". Підручник с. 165-167.
https://drive.google.com/open?id=1BXeSBWfngwE5QX4bowvTqVbaUtPg0_-p

2.  Записати у зошит визначення понять "Музичні відеокліпи", "Медіа"
3. Переглянути українські відеокліпи.

4. Проаналізувати талант-шоу, які є на українському телебаченні. Які спецефекти застосовують під час шоу? У чому, на вашу думку, секрет їхньої популярності?
5. Виконати завдання №1,2 (усно), підручник с. 167

6. Домашнє завдання. Створити власний рейтинг телепередач.



1. Опрацювати тему № 27 "Фотомистецтво та реклама". Підручник с. 168-173.
https://drive.google.com/open?id=1BXeSBWfngwE5QX4bowvTqVbaUtPg0_-p

2.  Записати у зошит визначення понять "Фотомистецтво", "Фоторепортаж"
3. Переглянути відеоролик про Анселя Адамса.

4. Порівняйте фото лаври з картинами (формат, композиція, ракурс, кольори тощо). Підручник с.171.
5. Виконати завдання №1,2 (усно), підручник с. 179

6. Домашнє завдання.  Сфотографувати цікаві куточки свого краю.




1. Опрацювати тему № 28 "Фотомистецтво та реклама" за допомогою інтерактивної презентації



Немає коментарів:

Дописати коментар