Translate

неділя, 15 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 5 клас

Музичне мистецтво 5 клас
13.03

1. Опрацювати тему № 25 "У музичному театрі: опера". Підручник с. 118-121.
2. Записати у зошит визначення поняття "Лібрето".
3. Переглянути відеофрагмент В.Моцарт, опера "Чарівна флейта", арія Цариці Ночі та проаналізувати твір, відповівши на питання в підручнику на с.120.
https://www.youtube.com/watch?v=zFqGNI9QqT8
4. Співати пісню "Великодній цвіт" під плюсову фонограму.
https://www.youtube.com/watch?v=SEGACnctTHM
5. Виконати завдання № 1,2,3 (усно) у підручнику на с.122
6. Домашнє завдання. Ознайомитися з історією створення Львівського оперного театру. Записати у зошит найвидатніших діячів, які працювали у ньому.

17.03

1. Опрацювати тему № 26 "У музичному театрі: опера". Підручник с. 122-124.
2. Записати у зошит визначення поняття "Увертюра".
3. Переглянути відеофрагменти. С.Гулак-Артемовський, опера "Запорожець за Дунаєм", увертюра та дует Одарки і Карася
https://www.youtube.com/watch?v=SPC_7--dErc
https://www.youtube.com/watch?v=PPnPgTt4QzM
4. Співати пісню "Великодній цвіт" під мінусову фонограму.
https://www.youtube.com/watch?v=xFeSw3B19o8
5. Виконати завдання № 1,2 (усно) у підручнику на с.124.
6. Домашнє завдання. Ознайомитися з репертуаром Київського академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. Переглянути одну з вистав цього театру.


20.03

1. Опрацювати тему № 27 "У музичному театрі: балет"Підручник с. 125-128.
2. Записати у зошит визначення поняття "Пантоміма".
3. Переглянути відеофрагменти. П. Чайковський, "Лускунчик", фрагменти з балету: "Вальс снігових пластівців", "Вальс квітів", сцена битви Лускунчика з мишами
https://www.youtube.com/watch?v=SMLNxo6Wr3g
https://www.youtube.com/watch?v=zhIEVX3KzPY
https://www.youtube.com/watch?v=9dMCbN_Fq3E
4. Співати пісню "Школярі-школярики" під плюсову фонограму.
https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk
5. Виконати завдання № 1,2,3 (усно) у підручнику на с.128.
6. Домашнє завдання. Вивчити текст пісні "Школярі-школярики"


Немає коментарів:

Дописати коментар